Börja hösten med att sätta rösten.

En unik tonalitet gör att du tar plats på marknaden. Klarna, Oatly och Ikea är stjärnor på det. Och ditt företag kan också. 

Bli en av stjärnorna!

Börja hösten med att få varumärket på plats med starka texter. När du vet HUR du ska skriva för att uppfattas såsom ni vill, blir det lättare att veta VAD du ska berätta om. Ditt varumärke blir TYDLIGARE och STARKARE. Och chansen är stor att människor väljer att köpa av dig i stället för någon annan.

I min Masterclass Tonalitet för ditt varumärke hittar du DIN ton och går hem med verktyg att bygga vidare med. 

Vem är du?

Du ansvarar för den språkliga kommunikationen på din arbetsplats. Du jobbar strategiskt med varumärket och kanske också operativt med text och uttryck. Vilken bransch du verkar inom spelar ingen roll. Verktygen du får under masterclassen är applicerbara på alla varumärken.

Det är viktigt att du kommer laddad med nyfikenhet! Du kommer garanterat att få kli i fingrarna att förändra, förnya och förbättra era texter.

Vem är Karin Marks?

Jag har 15 års erfarenhet av yrket som copywriter och har gjort uppdrag för företag och varumärken inom många olika branscher, både b2b och b2c. Boråstapater, Elmia, Kabe och Tosito är några av dem.

Har läst kommunikation på Högskolan i Halmstad, copywriting på Berghs School of Communication och UX-writing med Please copy me. 

Med åren har jag blivit expert på varumärkens röst och ton och vad som finns att berätta. Jag har satt rösten till företag inom alltifrån inredning till industri, utbildat copy-studenter i tonalitet och föreläst för företagare om hur man hittar sin unika röst.

Nu ser jag fram emot att träffa dig!

Tack för en toppenförmiddag hos dig! Vi kom hem fulla av idéer och har landat så bra i våra skrivuppgifter denna veckan. Du kan verkligen din grej.

Johanna Freiman, The Brand Station 

För några år sedan gjorde vi ett stort omtag kring vårt varumärke och Karin var en stor del i det arbetet. Med hjälp av henne känner vi oss både hemma i att säga saker på vårt sätt och trygga i vår tonalitet.

Robert Bååth, Ehn & Land

Digitalt 5 september

Masterclass på Zoom

Du deltar bekvämt vid din egen skärm. En effektiv och matig föreläsning som varvas med egna övningar. Jag bjuder på kunskap, inspiration och erfarenheter. Och du får med dig värdefulla verktyg för att sätta tonaliteten i ditt företag och bygga ett starkare varumärke. Självklart ges chans att ställa frågor.

Det är så klart mest värdefullt att vara med live i masterclassen. Men skulle du få förhinder är det inte hela världen. Alla som bokat sig får en inspelning av masterclassen i efterhand. 

Tid: Kl. 10.00–11.00, torsdag 5 september

Plats: Via länk på Zoom

Pris: 1 695 kr (exklusive moms)

 

OBS! Begränsat antal platser.

Din plats bokas när betalningen registreras. Du får en möteslänk till Masterclass på Zoom till din mejl när din plats är bokad.

Anmälan är bindande.

På plats 6 september

Masterclass i Jönköping

Du deltar fysiskt i en masterclass i liten grupp på plats i Jönköping. Det blir en exklusiv, effektiv och inspirerande förmiddag med påfyllning av verktygslådan för företagets tonalitet, texter och kommunikation. För ett starkare och mer stabilt varumärke!

Efter 2 timmar masterclass fortsätter vi snacket över en god lunch. Den ingår självklart i paketet.

Tid: Kl. 10.00–13.00, fredag 6 september 

Plats: Centralt i Jönköping

Pris: 3 495 kr (exklusive moms)

 

OBS! Begränsat antal platser. 

Din plats bokas när betalningen registreras. Du får ett mejl med info, bland annat exakt adress, när din plats är bokad.

Anmälan är bindande. Men om du skulle få förhinder kan du överlåta din plats till en annan person på ditt företag.    

Anmäl dig här:

    Här kan du läsa Integritets- och cookiepolicy

    Tack för att du läst ända hit! Kom ihåg att antalet platser är begränsade, både på digital och fysisk masterclass. Så anmäl dig pronto om du är det minsta sugen 😉

    No posts were found for provided query parameters.

    © 2021 Qode Interactive, All Rights Reserved