Karin Marks https://validator.w3.org/feed/docs/rss2.html Workshops Tonalitet UX-writing Content writing Konsten att skriva Om oss-texter som känns. Kunskap + inspo Varumärkesstrategi Anlita Karin Nyhetsbrevet Copykarin says nr. 9 2024 Copykarin says nr. 10 2024 Kontakta copywriter Karin Marks Copywriting Copykarin says nr. 8 2024 Hur hittar man storyn om ett varumärke? Därför vet du inte vad du ska skriva. Och hur du botar det. Om hur och varför jag jobbar som copywriter Copykarin says nr. 7 2024 10 säkra sätt att bota skrivkramp Låt kunden välja orden. Copykarin says nr. 4 2024 Copykarin says nr. 3 2024 Då är en copywriter som bäst. Vinsten i att se över företagets röst. Varukorg 3 böcker och 1 film som fått mig att känna “Ja, sååå kan man också berätta!” Klrångligtgt är svårare än svårt och ibland bättre. Copykarin says nr. 6 2024 Jobb. Ett urval av uppdrag. Integritets- och cookiepolicy Artikel Park Copykarin says nr. 5 2024 Kassa Copywriter och varumärkesstrateg Karin Marks