Karin Marks https://validator.w3.org/feed/docs/rss2.html Workshops Tonalitet Copykarin says nr. 9 2024 Varumärkesstrategi Copykarin says nr. 10 2024 Kontakta copywriter Karin Marks Nyhetsbrevet Om hur och varför jag jobbar som copywriter Copykarin says: Engagera. #6/2025 Copykarin says: Hör orden. #5/2025 Anlita Karin Varför ditt varumärkes röst inte funkar – och vad du kan göra åt det Kunskap + inspo UX-writing Content writing Copywriting Därför vet du inte vad du ska skriva. Och hur du botar det. 3 böcker och 1 film som fått mig att känna “Ja, sååå kan man också berätta!” Konsten att skriva Om oss-texter som känns. Hur hittar man storyn om ett varumärke? 10 säkra sätt att bota skrivkramp Låt kunden välja orden. Varukorg Copykarin says nr. 7 2024 Copykarin says nr. 6 2024 Copykarin says nr. 5 2024 Copykarin says nr. 4 2024 Copykarin says nr. 3 2024 Då är en copywriter som bäst. Vinsten i att se över företagets röst. Jobb. Ett urval av uppdrag. Klrångligtgt är svårare än svårt och ibland bättre. Integritets- och cookiepolicy Artikel Park Copykarin says nr. 8 2024 Kassa Copywriter och varumärkesstrateg Karin Marks